תוכנת חתימה אלקטרונית

הכירו את החתימה האלקטרונית, כלי חכם וממוחשב שיכול לעור לנו את להתייעל בניהול תחום מסמכי הפנסיה והביטוח שלנו. מדובר בכלי חדשני שנוצר בשנים האחרונות אודות להתפתחות של הקדמה הטכנולוגית, אשר נותן את האפשרות לאנשים פרטיים וחברות לחתום על מסמכים , דרך האינטרנט באמצעות המכשירים הניידים. החתימה האלקטרונית מגובה באישור של גורם חיצוני מוסמך ולפיכך היא שומרת על האמינות שלה ולא ניתן לזייף אותה. חברת 2010 SMS מספקת ללקוחותיה תוכנת חתימה אלקטרונית מתקדמת בעל יכולות רבות, שימוש בתוכנה מהווה כרטיס כניסה לתוכנות נוספות מבית 2010 SMS.

טכנולוגיית החתימה האלקטרונית

החתימה האלקטרונית עובדת על עיקרון פשוט, הגורם המוסמך שמאשר את החתימה הוא זה שקובע את מהימנותה, לכן חתימה אלקטרונית מורכבת משני מפתחות שונים, המפתח הפרטי של האדם או החברה שהם בעלי חתימה והמפתח הציבורי של הגורם המאשר. ללא אחד מין המפתחות אלו, לא ניתן להשתמש בתוכנה. לאחר הנפקת חתימה שמכילה בתוכה את שני המפתחות, יכול הלקוח להשתמש בה על מסמכים שונים, כאשר יש לה תאריך פג תוקף שלאחריו היא אינה רלוונטית יותר. 2010 SMS מתעסקת בתחום פיתוח החתימות האלקטרוניות לאורך זמן רב, לפיכך יש לאנשי המקצוע שלה את הניסיון בפיתרון כול בעיה כזאת או אחרת שעלולה לצוץ בעת שימוש בתוכנה.

חתימה אלקטרונית-חתימה בטוחה

עיקרון נוסף אותו צריך להבין בעת שימוש בחתימה האלקטרונית היא היכולת שלה למנוע זיוף מסמכים כזה או אחר. ראשית כול החתימה האלקטרונית הינה חתימה בלעדית ופרטית וניתן לחשוב עליה כמין טביעת אצבע ייחודית של המשתמש בה. לכן , משתמשים אחרים, לא יכולים לקבל גישה אליה מאחר שאין בידם את שני המפתחות. בנוסף, לאחר שהאדם חותם על המסמך באמצעות החתימה האלקטרונית, המסמך ננעל ולא ניתן לשנות אותו יותר. יתרה מזאת, ניסיון לפרוץ את המסמך ולשנות אותו גורם להתרעה שמועברת לגורם מוסמך שמסוגל לטפל במקרה זה. חברת 2010 SMS מעניקה יחס אישי לכול לקוח ומשגיחה על כול חתימה אלקטרונית שאושרה על ידה. בחירה ב 2010 SMS היא בחירה בביטחון.

ניהול חכם יותר של מסמכים

פיתרון החתימה האלקטרונית מקל עלינו בניהול מסמכי הפנסיה והביטחון שלנו, כך, ברגע שאנחנו חותמים על מסמך כזה או אחר, הוא נמצא באינטרנט ונשמר במאגר. אין צורך להתעסק עוד עם מסמכים מודפסים ולדאוג על שמירת החתימה המקורית שלכם שנמצאת עליהם. כול מסמך חתום, ממשיך להישאר מוגן גם כאשר הוא מועלה למחשב. בנוסף, עצם העובדה שישנה חברה חיצונית המטפלת בשמירת המסמך יכולה לגרום לבעליו להפסיק לדאוג ולישון בשקט. חברת 2010 SMS מספקת שירותי מאגר אינטרנטי איכותיים , לקוחותיה יוכלו לגשת אל המסמכים החתומים שלהם, במהירות, מכול מקום ומשלל מכשירים ניידים.

חתימה אלקטרונית לכול אחד

ניתן להשתמש בחתימה אלקטרונית בכדי לתת תוקף למסמך כזה או אחר. ברגע בו מונפק מסמך ועליו החתימה האלקטרונית, הוא נחשב למסמך חוקי לכול דבר. כך אין אנו צריכים לפגוש אנשים פנים מול פנים בכדי שיגיעו לחתום על המסמכים השונים. מספיק שנשלח להם מסמך ממוחשב החתום על ידינו בחתימה אלקטרונית וכעת כול מה שנותר לעשות הוא לחתום בעצמם, בבית שלהם. תוכלו להמליץ לצד השני להשתמש גם כן באפשרות החתימה האלקטרונית בכדי לזרז את התהליך ולהקל עליו בניהול מסמכים שונים. מסמך ששני הצדדים חתמו עליו בחתימה אלקטרונית הוא מסמך בטוח יותר. חברת 2010 SMS מספקת שירותי חתימה אלקטרונית לשלל לקוחות , אנו קשובים לצרכים של הלקוחות שלנו ונוכל למצוא פיתרון ייחודי שמתאים לצרכים הפרטיים שלכם.