חתימה דיגיטלית על מסמכים

כולנו מתנהלים עם מסמכים שנוגעים לתחום הפנסיה והביטוח בחיינו, אך אל לנו לתת למסמכים לנהל את חיינו. כיום, כול אחד מאיתנו יכול ליהנות מגישה בטוחה ומהירה למגוון גדול של מסמכים , בצורה מיידת בלחיצת כפתור אחת. הכירו את החתימה הדיגיטלית, כלי יעיל ואפקטיבי איתו אפשר לחתום על כול מסמך בצורה כבילה אשר היא חוקית בפני בית משפט. חברת 2010 SMS מייצרת כלי שכזה, המאפשר חתימה על סוגים שונים של מסמכים. מאמר זה יספק מידע על הטכנולוגיה העומדת מאחורי חתימה דיגיטלית על מסמכים.

אותו מסמך טכנולוגיה שונה

חתימה דיגיטלית חוסכת מאתנו את הדפסת המסמכים כאשר אין אנו צריכים להתעסק עוד עם דפים מקוריים עליהם נמצאת החתימה בלעדית שלנו. כעת, מסמכים אלו עולים לאתר אינטרנט נגיש כול, הופכים לממוחשבים על כול דבר, כאשר כול אחד יכול לחתום עליהם במהירות ולקבל מסמך חתום ואמין. 2010 SMS היא חברה בעלת ניסיון בתחום פיתוח טכנולוגיית המסמכים הממוחשבים, כאשר אנו דואגים לייצר מסמכים נגישים וקלים לשימוש.

כיצד משתמשים בחתימה דיגיטלית

השימוש בחתימה דיגיטלית הינו פשוט מאוד. הלקוח נכנס אל המסמך וחותם עליו באמצעות אחת מהאפשרויות הבאות, הקלדת השם באמצעות מקלדת, סימון V בתיבה המיועדת לכך או חתימה על לוח מגע בעזרת הנעת האצבע או עט ייעודי. כול אחת מהאפשרויות האלו, הן כאלו שזמינות לכול אחד מאתנו. ברגע שאנחנו מחזיקים בידנו מכשיר שמתחבר לרשת אינטרנטית, אנחנו מסוגלים לגשת למסמך ולחתום עליו. חברת 2010 SMS חרטה על דגלה את הצורך להקל על חייכם, כך אנחנו מסוגלים לקבל מסמכים ברגע בו תחתמו אליהם ולשמור אותם במערכת שלנו בצורה הבטוח ביותר.

חתימה דיגיטלית על מסמכים- כול מסמך בהישג יד

כעת, כאשר המסמכים הדיגיטליים נמצאים ברשת האינטרנט, הם מוגנים על ידי סיסמא ושם משתמש כאשר החברה שאחראית על תפעול המסמך מגנה עליו בעזרת מערכות הגנה ממוחשבות ומתוחכמות. כעת אין עוד צורך להניח את המסמכים שלנו במקומות סודיים ברחבי הבית, כאשר אנחנו מסוגלים לשכוח את המיקום בו הנחנו אותם. יתרה מזאת, העובדה כי המסמך נמצא במחשב גורמת לו להישמר בצורה הטובה ביותר. המשאבים הטכנולוגיים שעומדים לרשות 2010 SMS נותנים לחברה את היכולת לפתח תוכנות מתקדמות שישמרו על המסמך שלכם בצורה אמינה והוגנת.

חתימה אחת- גישה לאפשרויות רבות

ההחלטה לעבוד עם חברת 2010 SMS יכולה לגרום לשינוי מאסיבי בצורה בה מנוהלים כול מסמכי הפנסיה והביטוח שלך. העובדה כי קנית מוצר אחד, במקרה שלנו, חתימה דיגיטלית על מסמכים, אומרת כי אתה בחרת באפשרות לקבל כלים נוספים שיכולים לשנות כול מה שהכרת. כך למשל, תוכל לחתום על המסמכים מרחוק מכול מכשיר שמחובר לרשת אינטרנט, תוכל לגשת אל המסמכים החתומים, בכול זמן שתרצה, מכול מקום. המסמכים החתומים יכולים להישלח לרשויות השלטון, או לאנשים נוספים, מבלי שתצטרך לפגוש אותם פנים מול פנים או לעמוד בתור לאורך זמן. צדדים נוספים יוכלו לחתום בצורה דיגיטלית על מסמכים המכילים פרטים רגישים המצריכים חתימה ואישור. בנוסף, חברת 2010 SMS מעמידה צוות של אנשי מקצוע עם ניסיון של שנים בתחום, המומחים של 2010 SMS ישמחו לעמוד לרשות הלקוח ולעזור לו בכול קושי בו הוא נתקל בעת התחימה על המסמכים השונים. לבסוף, התוכנות איתן עובדת חברת 2010 SMS הן תוכנות חדישות שמתעדכנות מידי יום, אל דאגה, אנו נטפל בתחזוק התוכנה ונמסור לך מוצר חדיש ויעיל, כאשר כול מה שאתם צריכים לעשות הוא להישאר בבית שלכם ולהמשיך ליהנות מחתימה דיגיטלית על מסמכים.