חתימה דיגיטלית און ליין

חתימה דיגיטלית הינה כלי יעיל ומתוחכם לניהול איכותי יותר של ענייני הפנסיה והביטוח בחייכם. דבר זה נותן לכם את היכולת לחתום על מסמכים שונים, כאשר אתם משתמשים בטכנולוגיית האון ליין וחיבור לאינטרנט, כלומר תוכלו לחתום על המסמכים כאשר אתם נמצאים על ידי שימוש במכשיר כזה או אחר שמחובר לרשת. נגמרו הימים של התעסקות ארוכה ומיותרת עם מסמכים מודפסים, בעוד שאנחנו פוחדים לאבד את המסמך המקורי. חתימה דיגיטלית און ליין היא בעלת תוקף משפטי לכול דבר, חתימה שכזאת נחשבת לחתימה אמיתית. כעת הכול נמצא ברשת, בהישג יד. חברת 2010 SMS מספקת שירות חתימה דיגיטלית אונליין מהפכני, מאמר זה יספק מידע על אפשרות חדישה זאת מבית 2010 SMS.

חתימה דיגיטאלית און ליין- מכול מקום, בכול זמן

דמיינו את המצב הבא, אתם נמצאים בבית שלכם, מתעוררים בשעת בוקר מאוחרת, לבושים בבגדי השינה וחותמים על מסמכי הפנסיה והביטוח שלכם מבלי שתצטרכו לקום מהמיטה. לבטח, מצב זה עדיף על פני המתנה של זמן רב בתור מלא באנשים, משעות הבוקר המוקדמות. שירות חתימה דיגיטאלית און ליין מאפשר לכם להמשיך לחתום על מסמכים מבלי שתתנו לדבר לנהל את חייכם. ברגע שתתחילו להשתמש בכלי זה, תוכלו לשפר את איכות חייכם.

הטכנולוגיה העומדת מאחורי חתימה דיגיטלית און ליין

כלי חתימה דיגיטלית און ליין מורכב משתי טכנולוגיות נפרדות. כלי החתימה הדיגיטלית שמבוסס על עיקרון פשוט של חתימה על מסמכים ממוחשבים באמצעות אפשרויות שונות כגון עט מגע וטאבלט, סימון וי בצ'קבוקס, כתיבת שמך על המסמך בעזרת המקלדת. הטכנולוגיה השנייה היא האון ליין המאפשרת גישה לרשת האינטרנטית. כך, מסמכי הביטוח והפנסיה נמצאים ברשת וניתן לצפות בהם דרך מכשירים שונים שמחוברים לרשת זאת כגון מכשירי פלאפון, טאבלט ומחשב נייד. 2010 SMS הצליחה לייצר כלי יוצא דופן שמשלב בין שתי הטכנולוגיות האלו ונותן ללקוח חוויה חדישה בתחום מסמכי הפנסיה והביטוח.

חתימה דיגיטאלית און ליין לשני הצדדים

שירות החתימה הדיגיטלית און ליין מאפשר ללקוח לשלוח מסמכים המחכים לחתימה, לאנשים נוספים. כך, ישנן פעמים בהן אנו זקוקים לחתימה של גורם מורשה על מסמכים בכדי לאשר את אמינותם. בנוסף, בגלל שמסמכי הפנסיה והביטוח מכילים פרטים עדינים, אנחנו צריכים אישור של אנשים הקשורים לפרטים אלה, בכדי שנוכל למסור את המסמכים הלאה. ניתן לשלוח את המסמך אל האדם המיועד, כאשר הוא יחתום עליו באופן מיידי מכול מכשיר. הדבר מונע מאיתנו להיפגש עם הצד השני פנים מול פנים. 2010 SMS שמחה לעזור ללקוחותיה בניהול נכון יותר של הזמן שלהם, בעזרת כלי נגיש לכול אחד, שהוא חתימה דיגיטלית און ליין.

השירות של 2010 SMS

חברת 2010 SMS מכירה בעובדה שמוצר החתימה הדיגיטלית און ליין הוא כזה שמבוסס על טכנולוגיות חיצוניות שתלויות ברשת אינטרנטית כזאת או אחרת. שירות התמיכה של החברה יהיה נגיש ללקוחות שלנו, כאשר הם נתקלים בתקלה כזאת או אחרת. אנו מסוגלים לייצר פתרונות יעילים בזמן קצר ובכך להמשיך ולעזור לכם בניהול נכון של מסמכי הפנסיה והביטוח שלכם. בנוסף, כאשר אתם בוחרים ב2010 SMS אתם מקבלים גישה לכלים נוספים וחדישים שפותחו על ידי צוות המומחים של 2010 SMS. כלים אלו יעזרו לכם בשמירה על המסמכים, כאשר תוכלו לקבל גישה לכול מסמך עליו תחתמו, מכול מכשיר שמחובר לרשת האון ליין. אין צורך להדפיס מאות מסמכים, להכניס לקלסרים ולשמור הכול בארון הבגדים שלכם. בחירה ב2010 SMS היא בחירה שנותנת לכם כניסה לעולם טכנולוגי ומהפכני, כזה שיכול להפתיע אתכם בכול יום ויום.