חתימה לסוכני ביטוח

תחום הפנסיה והביטוח הוא תחום רגיש ועדין. המסמכים של תחום זה מכילים פרטים סודיים על חייהם של בני אדם ועל הקשיים שהם עוברים. לכן. כדי שלקוחות ירגישו שהמסמך שלהם נמצא בידיים בטוחות, טוב לדעת כי קיימת אפשרות לסוכני הביטוח לרכוש חתימה דיגיטלית ייחודית המתאימה במיוחד לעיסוקים שלהם. חברת 2010 SMS היא חברה ותיקה שמתמחה בסיפוק חתימות דיגיטליות אמינות לסוכני ביטוח.

היתרון של חתימה דיגיטלית

כיום, מוצר החתימה הדיגיטלית נחשב לנפוץ וחברות רבות משתמשות בכלי זה. השימוש בחתימה דיגיטלית נעשה על בסיס שני יתרונות עיקריים. חתימה דיגיטלית היא חתימה חוקית לכול דבר וכבילה בפני בית משפט. אין צורך לדאוג מזיוף מסמכים שכן ברגע שהלקוח חותם על המסמך, המסמך ננעל ולא ניתן לשנות אותו. היתרון השני נמצא בכך שחתימה דיגיטלית גורמת לגורם המרחק בין אנשים, להיעלם. אין צורך שלקוח יגיע למשרד כדי לחתום על מסמכים או יחפש מקום להדפסה. סוכן הביטוח פשוט שולח את המסמך ומקבל אותו חתום בתוך מספר רגעים. 2010 SMS היא חברה בעלת שירות לקוחות זמין, כאשר גם סוכני הביטוח יכולים לפנות אלינו בכול בקשה.

חתימה פרטית לכול סוכן

חתימה היא דבר שהוא אך ורק שלנו, לכן ישנה חשיבות לייחודיות של כול חתימה. חתימה דיגיטלית מאפשרת לסוכני הביטוח ליצור מסמכים ממוחשבים עם חתימה פרטית ודיגיטלית של הסוכן. כך הלקוח יכול לדעת שהוא מקבל מסמך בטוח שנחתם באופן בלעדי על ידי הסוכן שלו. בנוסף, החתימה הדיגיטלית שימושית למטרות חתימה של סוכן על מסמכים שמצריכים את אישורו, ניתן להשתמש בחתימה מכול מכשיר כזה או אחר שמחובר לרשת אינטרנטית. אנחנו ב 2010 SMS עובדים זמן רב בפיתוח תוכנות חתימה מתקדמות ודואגים לעדכן אותן בעת הצורך.

חתימה אחת לקידום העסק

המשתמשים הרבים בחתימה דיגיטלית , עושים זאת על מנת להקל על חייהם. בעבר נתנו למסמכים המודפסים לנהל את חיינו. נאלצנו לשמור אותם בניילונים וקלסרים ולהחביא אותם בארונות, תוך כדי שאנחנו דואגים לקיומם. סביר להניח כי גם המשרדים של סוכני הביטוח, מלאים בערימות של מסמכים. מעבר לחתימה דיגיטלית גורם למסמכים להפוך לממוחשבים, ניידים ולכאלו שנשמרים באיכות גבוהה ובטוחה. חברת 2010 SMS מספקת ללקוחותיה גישה לתוכנות שונות השומרות את המסמכים הממוחשבים כאשר ניתן לגשת אל המסמכים בכול רגע.

עבודה יעילה יותר עם לקוחות

חשבו על כול הפעמים בהם תהליכים כאלו ואחרים הפכו לאיטיים בשל הצורך שאחד מהצדדים יגיע בעצמו אל המשרד בכדי לתת חתימה כזאת או אחרת. זכרו שאלו הם חייהם של אנשים המוטלים על הפרק וכול התעכבות שכזאת יכולה להוות פגיעה רצינית באיכות החיים של הלקוחות. שימוש בחתימה דיגיטלית הופך תהליכים למהירים יותר ומקל על כול הצדדים המעורבים בדבר.

2010 SMS גאה בשירות מספר רב של לקוחות, ברגע שתעברו לעבוד עם החתימה הדיגיטלית, תופתעו לגלות כי מספר רב של אנשים כבר גילו את היתרון הטכנולוגיה של שימוש במוצרי החברה.

חתימה דיגיטלית לכול אחד ואחת

אנו מבינים כי סוכני הביטוח מתעסקים עם כמות גדולה של לקוחות בעלי לוח זמנים שונה. לקוחות רבים נוהגים לשכוח מין הצורך לחתום על מסמכים כאלו ואחרים, סוכני הביטוח מוצאים את עצמם רודפים אחרי לקוחות אלו. חתימה דיגיטלית נותנת ללקוחות אפשרות לחתום על המסמכים במיידי ללא צורך להגיע למשרד. מדובר בפיתרון פרקטי ומהיר ביותר. בחירה ב2010 SMS היא בחירה בייעול וקידום העסק שלך לביטוח ופנסיה. תחומים אלו הם המומחיות שלנו. נשמח לייעץ לסוכני הביטוח על מגוון פתרונות דיגיטליים שיקדמו את העסק שלהם.